Corea do Norte, un Israel no Pacífico

Un territorio doado para modelar a opinión; para crear verdades a partir de falacias, é a xeopolítica. O PODER, con todas as ferramentas nas súas mans, afánase en converter a súa interesada interpretación dos feitos, na verdade para todas. Por iso, desde esta bitácora saúdase a aparición deste artigo; onde Augusto Zamora, verte a súa autorizada opinión sobre a situación de Corea do Norte no triángulo Moscova, Pequín, Washington.

Para ler o artigo, premer na imaxe:

Reseña biográfica de Augusto Zamora R. tomada de Akal.

Ex embajador de Nicaragua en España, es profesor de Derecho internacional público y Relaciones internacionales en la Universidad Autónoma de Madrid. Es, asimismo, profesor en la Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, además de profesor invitado en distintas universidades de Europa y América Latina. Fue director jurídico del Ministerio del Exterior y jefe de gabinete del ministro del Exterior de 1979 hasta 1990. Formó parte del equipo negociador de Nicaragua en los procesos de paz de Contadora y Esquipulas, desde su inicio hasta la derrota electoral del sandinismo. Abogado de Nicaragua en el caso contra EEUU en la Corte Internacional de Justicia, ha participado en numerosas misiones diplomáticas. Miembro de número de la Academia de Geografía e Historia de Nicaragua, ha colaborado en el diario “El Mundo” y en otros medios de prensa en España e Iberoamérica desde hace más de una década.
Entre sus obras cabe destacar “El futuro de Nicaragua” (1995; 2.ª edición aumentada, 2001), “Actividades militares y paramilitares en y contra Nicaragua2 (1999), “El derrumbamiento del Orden Mundial” (2002) y “La paz burlada. Los procesos de paz de Contadora y Esquipulas” (2006).

 

 

 

Advertisements
Estas entrada foi publicada en As alleas coas etiquetas , , , , , , , . Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s